I.szériás vas-lemez sínek, leginkább az Előre családdal kerültek forgalomba, de létezett vas sínes Pannóna készlet is. Szigetelés: prespán (kemény kartonpapír). A talpfákba ovális formába nyomott PV jelzéssel. Létezett: egyenes, csonka egyenes, szakaszoló egyenes, csatlakozó egyenes, csatlakozó/szalaszoló egyenes, íves, csatlakozó íves, jobbos-balos váltók.
Az egyes darabok külön is megvásárolhatóak voltak az Úttörőáruházban, a Mechanikai Játékboltban, az Állami Pénzverő Üllői úti boltjában, és az ország nagy játékboltjaiban.
II. szériás alumínium-bakelit sínek, ezeket már az Előre család II. szériájánál is használták, majd a Pannónia és Helikon családokhoz is legtöbbször ezt adták. Anyagában szigetelt. A talpfába öntött háromszögben PV jelzéssel. Sínkapoccsal kapcsolható egymásba. Létezett: egyenes, csonka egyenes, szakaszoló egyenes, csatlakozó egyenes, csatlakozó/szakaszoló egyenes, íves, csatlakozó íves, jobbos-balos váltók. Az egyes darabok külön is megvásárolhatóak voltak a fentebb írt helyeken.
I. szériás Előre trafó korai változat.
Bemeneti (hálózati) feszültség 110V vagy 220V amit a tetején lévő kis csavarral lehet választani. Kimenő feszültség váltóáram 0-18V között kis piros karral emelhető. Beépített túláramvédelem (zárlatvédelem).
II. szériás Előre trafó.
Bemeneti feszültség 220V (létezik 110V is ). Kimenő feszültségek : I. 20V váltóáram állandó. II. 10V-20V váltóáram tekerőgombbal emelhető. Külön-külön túláramvédelemmel.
III. szériás Előre trafók.
Bemeneti feszültség 220V (létezik 110V is ). Kimenő feszültségek: I. 20V váltóáram állandó. II. 10V-20V váltóáram tekerőgombbal emelhető. Egységesített túláramvédelemmel.
Pannónia trafó.
Bemeneti feszültség 220V (létezik 110V is). Kimenő feszültségek: I. 24V váltóáram állandó. II. 16V-24V váltóáram tekerőgombbal emelhető. Egységesített túláramvédelem.
FIGYELEM: Hozzákapcsolt irányítódoboz nélkül nem működtethető vele a Pannónia mozdony, mert egyenáramú motorok hajtják.
Pannónia irányítódoboz.
A benne lévő szelének végzik a váltóáram egyenárammá alakítását.
A piros gombokkal a váltókat és a kocsikapcsolókat lehet működtetni, valamint egy mozdony megállító STOP gombja is van.
A három kisebb billenőkapcsolóval az egykitérős pályát három szakaszra lehet osztani, (szakaszoló kapcsolók).
A nagy billenőkapcsolóval az irányváltást kapcsolhatjuk.
Helikon trafó.
Bemeneti feszültség 220V (létezik 110V is ). Kimenő feszültség I. 20V váltóáram II. 11V-16V egyenáram tekerőgombbal emelhető. Egységesített túláramvédelem.
A felső kis tekerőgombbal az irányváltást lehet kapcsolni.